logo-02-1Sha-zag-01

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

 

 

 

  • Головна
  • Новини
  • Інформація про район
    • Символіка району
    • Історія
    • Географія
    • Карта району
    • Паспорт району
    • Підприємства, установи та організації
    • Фотогалерея
  • Райдержадміністрація
    • Адміністративні послуги
      • Громадянам України
      • Юридичним особам
      • Державним службовцям
      • Адміністративні послуги
      • Право громадян на землю
    • Регуляторна політика
      • Регуляторна політика
      • Плани регуляторних актів
      • Проекти регуляторних актів
      • Звіти
      • Перелік регуляторних актів
    • РДА і громадськість
      • Звернення в РДА
      • Вимоги до звернень
      • Графік прийому громадян
      • Аналіз роботи зі зверненнями громадян
      • Консультації з громадськістю
    • Діяльність РДА
      • Основні функції
      • Голова райдержадміністрації
      • Заступники голови
      • Місцезнаходження
      • Структура
      • Структурні підрозділи
      • План роботи РДА/ Звіт про виконання
      • Позитивний досвід роботи
      • Вакансії
      • Довідник телефонів та електронних адрес
      • Розпорядок роботи
      • Декларації
    • Розпорядчі документи
      • Розпорядження голови за 2021 рік
      • Розпорядження голови за 2020 рік
      • Розпорядження голови за 2019 р.
      • Розпорядження голови за 2018 р.
      • Розпорядження голови за 2017 р.
      • Розпорядження голови за 2016 р.
      • Розпорядження голови за 2015 р.
      • Розпорядження голови за 2014 р.
      • Розпорядження голови за 2013 р.
      • Розпорядження голови за 2012 р.
      • Розпорядження голови за 2011 р.
      • Розпорядження голови за 2010 р.
      • Розпорядження голови за 2009 р.
      • Розпорядження голови за 2008 р.
      • Розпорядження голови за 2007 р.
      • Розпорядження голови за 2006 р.
      • Розпорядження голови за 2005 р.
      • Розпорядження голови за 2004 р.
      • Розпорядження голови за 2003 р.
      • Порядок оскарження розпоряджень голови РДА
    • Прес-центр
      • Оголошення
      • Заходи і події
      • Виступи керівництва
      • Районна преса
      • Новини
    • Державний реєстр виборців
      • Про відділ ДРВ
      • Основні послуги відділу
      • Відділ ДРВ для виборця
    • Запобігання проявам корупції
      • Нормативно-правова база
      • Діяльність РДА
      • Е-декларування
      • Повідомити про корупційне правопорушення
    • Реагування на критику
    • Захист персональних даних
    • Генеральні плани
      • Генеральний план смт.Шацьк
      • Схема планування території Шацької селищної ради
      • Генеральний план с.Кам'янка
      • Генеральний план с.Піща
      • Генеральний план с.Світязь
      • Генеральний план с.Омеляне
      • Генеральний план с.Грабове
      • Генеральний план с.Вільшанка
      • Генеральний план с.Прип'ять
      • Генеральний план с.Підманево
      • Генеральний план с.Голядин
      • Генеральний план с.Хрипськ
      • Генеральний план с.Положево
      • Детальний план території розташування індивідуального житлового будівництка в с.Піща
      • Детальне планування території по вул. 50 років Перемоги 1а, в смт Шацьк
      • Детальне планування території по вул. 50 років Перемоги 89Є, в смт Шацьк
      • Детальне планування території по вул. Молодіжна в с Положево
      • Генеральний план с.Гаївка
      • Детальне планування території по вул. Шевченка, в с Мельники
      • Детальне планування території по вул. Тиха, в с Мельники
      • Детальний план території по вулиці Василя Сагана в с. Пульмо
      • Детальний план території по вулиці Молодіжна в с. Пульмо
      • Детальний план території по вул. Тиха в с. Мельники
      • Детальний план території розташування індивідуальних житлових будинків в с Мельники по вул Тиха
      • Детальний план території по вул. Шевченка в с. Мельники
      • Детальний план території с. Пульмо, ур. Загір'я
      • Детальний план території в с.Піща Шацького району
      • Детальний план території по вулиці Центральна смт. Шацьк
      • Детальний план території по вулиці Шковороди смт. Шацьк
      • Детальний план розташування закладу торгівлі по вулиці Степана Шковорроди в смт. Шацьк
      • Детальний план території екологічного поста в Мельниківському лісництві(урочище Медик)
      • Детальний план території розташування приміщення ЦНАПу по вул 50 років Перемоги в смт. Шацьк
      • Детальний план території для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування очисних споруд системи очистки стічних вод каналізаційної мережі с. Пульмо
      • Детальне планування території по вул. Набережна, 126
      • Детальний план території розташування індивідуального житлового будинку,господарський будівель та споруд в смт. Шацьк по вул.Природна 2а
      • Детальний план розширення ділянки для обслуговування торгового об’єкту в с. Пульмо по вул. Незалежності
      • Детальний план території частини вулиці Шевченка в смт Шацьк
      • Детальний план териториторії розташування індивідуального житлового будинку, господарських будівель та споруд по вул Лісова в с Мельники
      • Детальний план території розташування відпочинкової зони з дитячим майданчиком по вул. Нова с. Положево
      • Детальний план території розташування індивідуального житлового будинку, господарських будівель та споруд по вул. 8 Березня с. Мельники
      • Детальний план території щодо розташування будівлі торгівлі в с.Світязь, по вул.Жовтнева, 78 Шацького району
      • Детальний план території розташування індивідуального житлового будинку, господарських будівель та споруд по вул.Нова в с.Положево, Шацького району Волинської області
      • Детальний план території розташування торгово-відпочинкового закладу по вул. 50 років Перемоги в смт Шацьк, Шацького району, Волинської області
      • Детальний план території розташування індивідуального житлового будинку, господарських будівель та спорудпо вул. Шкільна,6 в с. Мельники Шацького району Волинської області
      • Детальний план території розташування індивідуального житлового будинку, господарських будівель та споруд в с. Мельники, вул. Шкільна,Шацького району, Волинської області.
      • Детальний план території садівничого товариства "Світязь" на земельній ділянці орієнтовною площею 0.9 га. за межами населених пунктів Пульмівської сільської ради Шацького району Волинської області
  • Оголошення
  • Електронне звернення
Місцеві ради базового рівня
  • Шацька ОТГ інформує
  • Паспорт Шацької ОТГ
  • Пульмівська сільська рада інформує
  • Паспорт Пульмівської ради
  • Грабівська сільська рада інформує
  • Паспорт Грабівської ради
  • Піщанська сільська рада інформує
  • Паспорт Піщанської ради
  • Пулемецька сільська рада інформує
  • Паспорт Пулемецької ради
  • Ростанська сільська рада інформує
  • Паспорт Ростанської ради
  • Світязька сільська рада інформує
  • Паспорт Світязької ради
Бюджет
  • Виконання
  • Сплата податків
  • Виплати
  • Використаннят бюджетних коштів
  • Паспорти бюджетних програм
Економіка
  • Програми
  • Загальний огляд
  • Промисловість
  • Сільське господарство
  • Енергозбереження
  • Інвестиційні пропозиції та перелік об'єктів інвестування
  • Туризм
  • Міжнародне співробітництво
Підприємництво
  • Програми
  • Координаційна рада
  • Пропозиції ресурсного забезпечення
Освіта
  • Загальний огляд
  • Заклади загальної середньої освіти
  • Новини та оголошення
Культура
  • Загальний огляд
  • Заклади культури
  • Колективи
  • Народні промисли
  • Пам’ятки історії, культури, архітектури
  • Новини, оголошення
Туризм і відпочинок
  • Загальний огляд
Соціальний захист населення
  • Установи соціальної сфери
  • Інформування з соціальної сфери
  • Реєстр колективних угод
Охорона здоров’я
  • Заклади охорони здоров’я
Центр надання адміністративних послуг
  • Інформація про ЦНАП
  • Нормативно правова база
  • Дозвільний центр
  • Перелік адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП
  • Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг
  • Публічна інформація
  • Громадська рада
  • Громадське обговорення
  • Реформи в Україні
    • Земельна реформа
    • Реформа житлово-комунального господарства
    • Пенсійна реформа
    • Реформа державної служби
    • Реформа системи освіти
    Транскордонний проект PL-BY-UA 2014-2020
    • Новини пpоекту
    • Iнформація про пpоект
  • РДА звітує
  • Протидія торгівлі людьми
  • Децентралізація влади
  • Гарячі лінії
  • Вивчення громадської думки
  • Архівний відділ інформує
  • ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
  • Контрактна служба
  • Інформація про земельні ділянки, ненадані у власність чи користування
  • Управління Пенсійного фонду інформує
  • УДК інформує
  • Електронне звернення
  • Інтерактивна карта водних об'єктів
  • Реєстр містобудівних умов та обмежень
  • Я маю право
    • Інформаційна правопросвітницька діяльність
  • Звернення громадян
  • Інструкція з підготовки бюджетних запитів
  • Протидія домашньому насильству
  • Служба у справах дітей інформує
  • Спостережна комісія райдержадміністрації
  • COVID-19
  • Архів новин

    « Березень 2021 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        

    Інформує:

    • Головдержслужба
    • Відділ статистики
    • Шацьке Бюро правової допомоги
    • Шацький районний відділ ДРАЦС
    • Відділ Держземагентства у Шацькому районі
    • Шацька районна філія Волинського обласного центру зайнятості
    • Приватний нотаріус Щелкунова І.А.
    • КП «Будинкоуправління»
    • Регіональне відділення Фонду держмайна в області
    • Любомльське міськміжрайонне управління Держсанпідслужби інформує
    • Любомльська міжрайонна державна фінансова інспекція
    • Державна інспекція сільського господарства у Волинській області
    • Любомльська міжрайонна прокуратура інформує
    Середа, 31 січня 2018 10:05
    • Друк

    Рекомендації до чергового етапу електронного декларування

    Рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні

    Шановні суб’єкти декларування! Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2019 розпочнеться черговий етап електронного декларування в Україні.

    Звертаємо Вашу увагу також на те, що 07.11.2018 набирає чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втрачає чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні послуг електронного цифрового підпису.

    Разом з тим відповідно до пункту 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.

    З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні просимо Вас виконати такі дії:

    1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

    Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

    У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

    Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

    На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі,  повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

    Ця електронна поштова скринька використовуватиметься для направлення Вам повідомлень про збереження чернеток електронних документів, про подання електронних документів до Реєстру, про зміну електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) в Реєстрі тощо.

    Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

    1. Перевірити термін дії та працездатність Вашого ЕЦП для роботи з Реєстром.

    ​Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо, що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: «АЦСК».   

    Після отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua  і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

    Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

    Якщо при накладенні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП.

    Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

    Зберігайте Ваш ключ ЕЦП, пароль від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.

    Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.

    У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., при цьому:

    • направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
    • у темі листа зазначайте суть Вашого питання;
    • у листі необхідно зазначити Ваші П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

     

    Розпочався черговий етап е-декларування!

    З 1 січня 2018 року розпочався етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) державні службовці, інші суб’єкти декларування, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.

    З 1 січня 2018 року розпочався етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) державні службовці, інші суб’єкти декларування, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.

    Акцентуємо увагу на тому, що необхідно зробити декларанту.

    По-перше, перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

    По-друге, перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром. Для отримання інформації про термін дії ЕЦП необхідно завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК), в якому був отриманий ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Якщо термін дії сертифікату сплинув, скористатись ЕЦП неможливо, тому необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП.

    Після отримання нового ЕЦП необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua  і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» потрібно вказати електронну поштову скриньку, з якою зареєстрований декларант  в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому був отриманий новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд поданої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час.

    Радимо скористатись рекомендаціями щодо роботи з Реєстром та роз’ясненнями щодо заповнення форми е-декларації або ж відповідями на найчастіші запитання.

    Національним агентством підготовлено відео-курс з роз'ясненнями щодо заповнення е-декларацій за розділами.

    Також пропонуємо декілька відповідей на найбільш запитувані останнім часом питання від декларантів, надані Національним агентством.

    Щодо розділу 3 «Об`єкти нерухомості» декларації:

    Згідно з пунктом 2 частини першої статті 46 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) у декларації зазначаються відомості про об'єкти нерухомості, що належать суб'єкту декларування та членам його сім'ї на праві приватної власності, включаючи спільну власність, або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування, незалежно від форми укладення правочину, внаслідок якого набуте таке право. Такі відомості включають:

    а) дані щодо виду, характеристики майна, місцезнаходження, дату набуття майна у власність, оренду або інше право користування, вартість майна на дату набуття його у власність, володіння або користування;

    б) у разі якщо нерухоме майно перебуває у спільній власності, про усіх співвласників такого майна вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. У разі якщо нерухоме майно перебуває в оренді або на іншому праві користування, про власника такого майна також вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

    Чи необхідно зазначати у розділі 3 «Об`єкти нерухомості» декларації інформацію про об’єкти нерухомості за зареєстрованим місцем проживання та місцем фактичного проживання суб’єкта декларування?

    Закон передбачає обов’язок зазначати в декларації усі об’єкти, які належать суб’єкту декларування або члену його сім’ї на праві користування. Такими правами користування можуть бути: оренда, сервітути, право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), право забудови земельної ділянки (суперфіцій), утримання, застава, користування на підставі довіреності, у тому числі генеральної довіреності, інші права, передбачені законом.

    Відповідно до вимог Закону суб’єкт декларування повинен задекларувати усі об’єкти нерухомості незалежно від їх вартості, що належать йому на праві власності, знаходяться у нього на праві оренди чи іншого права користування станом на останній день звітного періоду (31 грудня звітного року для щорічної декларації).

    Відповідно до статті 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» місце  проживання  –  житло,  розташоване  на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає, а також  спеціалізовані соціальні установи, заклади соціального обслуговування та соціального захисту, військові частини.   

    Реєстрація – внесення інформації до реєстру територіальної громади,  документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця  перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного  державного  демографічного  реєстру  в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.

    Відповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», для оформлення реєстрації необхідно документи, що підтверджують право особи на проживання в даному приміщенні. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. У разі якщо таких документів немає, реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька – за згодою всіх власників).

    Якщо зареєстроване місце проживання особи знаходиться в помешканні, право власності яке їй не належить, при реєстрації власник повинен був дати згоду на реєстрацію та проживання цієї особи в зазначеному помешканні, а тому в декларації це помешкання необхідно зазначити у розділі 3 «Об`єкти нерухомості», тип права – право користування у зв’язку з реєстрацією місця проживання.

    Крім того, у розділі 3 «Об`єкти нерухомості» декларації необхідно зазначати інформацію про об’єкти нерухомості, де фактично проживає суб’єкт декларування, навіть якщо такі об’єкти нерухомого майна не належать на праві власності суб’єкту декларування.

    При цьому, якщо інформацію про зареєстроване місце проживання або місце фактичного проживання було зазначено у розділі 2.1 «Інформація про суб’єкта декларування» декларації, відповідну інформацію необхідно дублювати у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» декларації.

    Звертаємо увагу на необхідність заповнення інформації про всіх співвласників об’єктів нерухомого майна, якщо таке нерухоме майно перебуває у спільній власності.

    У декларації зазначаються відомості про об'єкти нерухомості, що знаходяться у членів сім’ї суб’єкта декларування в оренді чи на іншому праві користування.

    Чи слід декларувати об’єкти нерухомого майна, якщо суб’єкт декларування користувався ними упродовж року, але станом на 31 грудня вже не користується?

    Нерухомість, об’єкти незавершеного будівництва декларуються відповідно до їх наявності станом на останній день звітного періоду.

    Наприклад, при поданні щорічної декларації, якщо зазначені об’єкти станом на 31 грудня попереднього року не перебувають у володінні, користуванні або власності суб’єкта декларування або членів його сім’ї, то вони не повинні відображатися в декларації, навіть якщо вони перебували на такому праві упродовж певного часу у звітному періоді.

    Чи необхідно суб'єкту декларування, який зареєстрований як фізична особа-підприємець, у декларації зазначати інформацію про дохід, отриманий від підприємницької діяльності,  інформацію про поворотну фінансову допомогу та подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані?

    Відповідно до положень частини другої  статті 52 Закону суб'єкт декларування зобов'язаний подати повідомлення у разі отримання ним доходу (незалежно від того, чи є він оподатковуваним) на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.

    Крім того, якщо кредит, позика, поворотна безвідсоткова фінансова допомога (позичка) тощо були отримані суб'єктом декларування або членом його сім'ї  упродовж звітного року, то вони повинні бути відображені в розділі «Доходи, у тому числі подарунки» як «Інші доходи» (із зазначенням, про який саме дохід йдеться). Якщо такий кредит, позика тощо були дійсними, тобто не сплачені повною мірою станом на останній день звітного періоду, то вони повинні бути додатково відображені у розділі «Фінансові зобов'язання», незалежно від того, чи були вони отримані у звітному періоді.

    Переглядів 1434 Останнє редагування Четвер, 01 листопада 2018 10:55
    вгору
    Розробка: Відділ інформаційних технологій апарату Волинської облдержадміністрації

    Наша адреса: 44000, Волинська область, смт.Шацьк, вул. 50 років Перемоги 1/б e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Інформаціїне наповнення: Шацька районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Шацькій райдержадміністрації
    ©2013